生活分享

【杜拜生活】我在杜拜的疫情近況

與香港相比的話,我會覺得呢喥啲人普遍嘅病毒防範意識還有待加強。要不是政府強制全民帶口罩的話,我相信好多人都會唔記得肺炎呢樣嘢仍然存在!

Cherry
Cherry
發佈
6/18/2021
8/11/2020
【杜拜生活】我在杜拜的疫情近況

   如果有睇開我專頁嘅朋友就會知道,喺疫情嘅早期(三月尾),阿聯酋就實施咗多項嚴格措施去減低肺炎嘅傳播。首項係關閉機場,暫停所有航機服務;再嚟就係封城,同埋實施全面宵禁21日,如非緊急情況都唔可以外出,出街前要上政府網頁申請出入許可,如果被警察抽查發現喺無許可嘅情況下街上遊蕩,係會罰款港幣六千蚊!而家八月份了,肺炎嘅每日新增個案相對於5月高峰期已經有明顯下降(當時每日有800-990新增個案,此時此刻已回落至179啦~!!之前一路喺2xx徘徊),措施已經放鬆咗很多。各大商舖亦恢復經營,餐廳在遵守社交距離下亦可照常營業,感覺上很是歌舞昇平。

   與香港相比的話,我會覺得呢喥啲人普遍嘅病毒防範意識還有待加強。要不是政府強制全民帶口罩的話,我相信好多人都會唔記得肺炎呢樣嘢仍然存在。透過社交媒體,我依然睇到身邊嘅朋友夜夜笙歌,經常聚會派對,生活好不悠閒自在。我同男友基本上都盡量留喺屋企,出街食飯都一定先電話確認前往嘅餐廳有遵守社交距離先會去。(因為男友本身有哮喘,所以都好認真去對待肺炎呢件事)我朋友比較多,所以應酬邀約都多。相信我,好多時候我真係推得就推,因為萬一我惹到返嚟俾男友,佢有咩三長兩短,我真係唔知點賠返個仔俾人。真係要出嘅,當然都係盡量做足防範措施。我發現,出街食飯,好多餐廳每檯都放有一支酒精搓手液;同時,部分餐廳暫停提供實物菜單,取而代之嘅係QR code,掃一掃,就喺自己部電話睇menu。啊!前幾日出席朋友嘅歡送派對先知,原來而家所有嘅夜店都依然係暫停營業,提供酒精服務嘅酒吧都謝絕顧客隨歌起舞,當然,啲人飲大咗兩杯都係照跳啦,呢個就係點解我話呢喥啲人嘅防範意識依然有待加強。日後,若係自己做host揀餐廳食飯嘅話,就一定唔會再嚟呢啲地方(尤其係English pub)㗎啦,佢哋啲社交防範規例形同虛設!

   而家阿聯酋每日依然有過百新增個案,有時候香港嘅朋友同家人發短訊嚟關心我,我都會叫佢哋唔使太擔心。因為,但有樣嘢真係唔講唔知,原來每百萬人口嚟講,阿聯酋做嘅病毒測試(以一個人口近千萬嘅國家嚟講!)數量居於榜首!如果你要在兩個城市之間通勤,就必須持有陰性嘅病毒測試結果證明(證明於48小時內有效)。阿聯酋首都阿布扎比更加進行大規模嘅上門免費病毒測試,航空界別最近也更新條例,所有旅客進入杜拜(即使轉機),都需要持有陰性嘅病毒測試證明(抵達前96小時內有效)。所以我哋睇呢喥每日嘅新增個案過百好似好嚇人咁,但因為大量嘅病毒檢測都真係會令我哋比較放心,呢點香港真係要努力下!不過資訊流通就要學下香港啦。我見香港會公佈確診人士嘅行蹤同住宅位置,但係呢喥就無講得咁詳細,我哋唔會知道邊喥係高危地區,平日都係要靠大家自覺自律唔去人多嘅地方。

   最後,無論睇緊呢篇文嘅你身在何處,我都希望你好好保重,身體健康。但願呢場瘟疫戰快啲結束,我哋大家嘅生活可以儘快恢復正常。

百年難得一見嘅景象啊! 疫情前,一到表演時間,噴泉周圍同附近啲餐廳一定人山人海,擠滿遊客。
咁啱拍片時,噴泉音樂係阿拉伯文。有時候會放韓文或中文歌,你「行運」嘅時候,仲會聽到BABY SHARK㗎!!!

Cherry
杜拜代表
|
海外特派專員

移居杜拜四年有多,曾任職中東航空公司機艙服務員。 鍾意飲飲食食,四處遊歷。喜歡同人交流,學習不同嘅文化。

更多情報

未知想移民去邊?

聯絡移民顧問傾下